Hej

Sitter på tåget påväg hem från sköna dagar i götet. Jag är så mätt förstår ni jag har ätit för minst fyra varje dag. Det har varit både bruncher, luncher fika o middagar. En riktig semester med andra ord. Maria bygger på sina utbildningar både till höger o vänster o när vi ses är hon aldrig sen att testa sina behandlingar på mig. Den här gången blev det lite reflexologi o herre min jö vad ont det gjorde! Jag har ofta ont i mina leder, främst vänster hand o fotled så Maria letade upp punkterna för dessa områden på mina fötter o började behandla. Alltså reflexologi går ut på att man behandlar punkter i, på och under fötterna. Alla kroppens delar o organ finns tydligen representerade där. Sjukt konstigt men verkar funka. När hon behandlade punkten för munnen fick jag kräkskänslor o det vattnades i munnen! Anyway, syftet är också att rensa ur kroppen på skit o så är det ju lite hokus pokus inblandat också ni vet, man når liksom ett lite djupare plan och konstigt nog har jag dom senaste dagarna befunnit mig i nån slags bubbla en bit bort från allt annat där jag grubblat på meningen med livet. Och om det beror på Marias fotmasserande eller helt enkelt mitt avslappnande semester firandet ja det får vi nog aldrig veta..

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tror nog att jag hade ett finger med i spelet med tanke på att jag och ellinor hamnade i samma typ av bubbla efter vi blivit petade på.

hoppas att din första dag varit bra!

jag sitter vaken mitt i natten o försöker vara lite produktiv, men nu ger jag nog upp o kryper ned.

desmond behövde visst vaccineras varje år btw. kennelhosta tar man årligen. åker till vet imorn.

kram kram

2010-03-26 @ 03:50:35
URL: http://melonsylt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0