hej





Idag är det söndag och jag ska promendera i solen till jobbet. ok vad har hänt sen sist då? Jag jobbade hela torsdagen och vann en tävling. jag värvade flest klubbmedlemmar, I rock! jag vann två biobiljetter och möjligheten att köpa valfri vara för 50 %. men komigen jag är så dålig på att shoppa o är ganska snål så vad tusan ska jag köpa då? Måste ju vara ngt dyrt, så det känns som att man tjänar lite på det, är ni med? Å andra sidan är jag i stort behov av tops, dom är slut. - "Här chefen, det här vill jag köpa, tops för 19,50 alltså får jag dom för typ en tia. check!"


inte ok.

Nä, nåt måste jag väl hitta och jag kanske inte behöver bestämma mig just idag?
Och sen då? Inte mycket. jag jobbar och står i. hinner inte mycket mer än det. igår slutade jag dock tidigt och blev då så chockad att jag blev alldeles yr och fick lägga mig i sängen och vila ett par timmar. Jag undrade för mig själv, är det såhär vårat hem ser ut i dagsljus? Gud vi måste städa.
Martin spenderade helgen i Uppsala med sina kompisar så jag var helt ensam här. first time. jag städade inte, diskade inte och möblerade inte om (Sånt jag brukar göra när jag är ensam) jag bara villade bort min yrsel. Den är inte borta än, men kanske en promenad i solen kan hjälpa.

Jag provar.
Hej då


Kommentarer
Postat av: Fia

Åh tack fina du för de fina orden:) Blir ju rörd, men så är jag ju lite känslig just nu också, haha. Blev överlycklig när jag läste först och trodde att du skulle göra mig sällskap, haha, tjata på karl'n din:P



Pusspusspuss!

2010-03-07 @ 14:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0