livet genom min iphone

Jag tar ofta fula bilder i spegeln

Jag har fuldansat med carro

jag har brunchat på söder med världens snyggaste kille

jag brukar shoppa tidningar på presstop

jag har hälsat på lina i thailand. eller nej, globen.

jag har varit i paris

jag har lekt i snön med mina rosa småsystrar

en gång såg jag en död kanin på en toalett. men det var eggentligen en pälsmössa

ibland promenerar jag längs vattnet

jana, som jobbar på vårat lager hade en dag med sig sin guldfisk. söt.

nån annan som är söt är nyklippta smilla. hon är numera en dam.

vardagslyx är när man kan promenera till jobbet med en polare, äta frukost på en uteservering och glassa i solen.

ah, lovely



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0