lördag


Juste, jag är under dom närmsta sex veckorna utlånad till en annan hm butik (ringen på söder) för att enbart jobba med att hänga om divided. det är brist på vmare så då får ja rycka in. sjukt bra utvecklingsmöjlighet eftersom mitt mål är att jobba som just vm. (visual merchendiser) yeah! I och med detta så jobbar jag bara mån - fre, 8-17 och ledig varje helg. jag är så jäkla nöjd! Jag får träffa martin varje dag, ja får se dagsljuset, jag kan kolla in varenda secondhandaffär på helgerna och ja hinner umgås med andra jag tycker om.

Änyway, lördagen spenderade jag alltså med folk jag tycker om runtvandrandes i varenda secondhand affär jag kan hitta. och idag tänkte jag göra ungefär samma sak. yeah!

Och så ska ja träna, det är också en lyx jag numera hinner med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0